מחפש עבודה – חפש קרוב לבית

ג'וב קרוב

המאמר באדיבות jobkarov

מחפש עבודה חדשה? למה לחפש עבודה בכל רחבי הארץ ולהתפשר על זמני הנסיעות? שווה לחפש קרוב לבית. אולי המטמון שלכם לא מתחבא רחוק אי שם מתחת לגשר, אלא נמצא קרוב אליכם, ממש מאחורי התנור שלכם?

למה לחפש עבודה קרוב לבית?

  • כי חבל על הזמן – הנסיעות גובות זמן יקר מאוד. למה לכם לצאת לדרכים ולהתחייב על נסיעות ברמה יומיומית. הנסיעות גובות זמן יקר מאוד. ונניח שאתם תצטרכו להתייצב בעבודה בשעה שמונה, יהיה עליכם לצאת לדרך זמן מה קודם. לא חבל על הזמן הזה בו אתם נוסעים ולא עושים משהו מועיל? אם תצליחו למצוא עבודה קרובה לבית אתם חוסכים את כל הזמן הזה ונהנים מניצול מרבי של הזמן.
  • כי חבל על הכסף – נסיעות זה דבר שכרוך בהוצאה כספית. גם אם אתם מקבלים את הוצאות הנסיעה מהמעסיק עדיין מדובר על הוצאה. מה גם שאם למעסיק שווה לשלם עליכם עוד כסף מוטב לכם לקבל את הכסף הזה בחשבון הבנק שלכם, ולא להוציא אותו בקביעות על הוצאות הנסיעה.
  • כי זה משפר את איכות החיים – אם אתם רגילים להיטלטל בדרכים ולבזבז זמן יקר על נסיעות ממושכות, דעו לכם שיש חיים מסוג אחר. חיים בהם אתם מגיעים מספר דקות לאחר סיום העבודה הביתה. בלי לנסוע בכבישים ולהיאנח מול הפקקים הארוכים…
  • כי יש לכם סיכוי טוב למצוא עבודה קרובה – אם אתם גרים באזור נידח בו אין חברות או עסקים – אולי אין לכם ברירה אלא לחפש עבודה רחוקה מהבית. אבל אם אתם גרים בעיר מרכזית אין שום סיבה שתרחיקו נדוד,אולי אפילו כדאי לבדוק על משרות דרושים במרכז. יתכן וגם קרוב לבית שלכם יש חברה או עסק שיוכלו להעסיק אתכם ואתם תמצאו שם את המשרה הרצויה שלכם.

אולי משרות שממוקמות רחוק עשויות להראות לכם קורצות ושוות יותר. אבל המציאות מוכיחה שלא תמיד זה נכון. במקרים רבים ניתן למצוא עבודה טובה ומתאימה קרוב מאוד לבית שלכם. אתם תגלו כי בהליכה קצרה או נסיעה של מספר דקות – אתם כבר נמצאים במקום העבודה. זו איכות חיים אחרת והרגשה נפלאה.

Default Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ארוחת שף פרטית, סעודה ביתית ואינטימית
כשאתם מזמינים באתר פאוורשף שף פרטי שיבשל לכם, לא מדובר רק באוכל. אתה גם מקבל מישהו שהולך להיות שם...
קרא עוד »
ינו 24, 2023
שיקום בטון – כל מה שצריך לדעת לפני שפונים לחברה מקצועית
בטון הינו חומר מאוד חזק ועמיד אשר משמש בכל מה שקשור להקמה של מבנים שונים החל ממבנים המיועדים למגורים,...
קרא עוד »
אפר 25, 2022
עובדות לגן ילדים
היום ניתן למצוא יותר ויותר גני ילדים, אשר מחפשים אחר סייעות מתאימות. בתקופה האחרונה ניתן לשמוע לא פעם...
קרא עוד »
דצמ 22, 2020