כל מה שרציתם לדעת על הפקעות קרקע

הפקעת קרקעות המצויות בבעלות של אנשים פרטיים יכול להתבצע מצד המדינה במקרים בהם ישנה מטרה ציבורית נרחבת שעומדת לנגד המדינה. ברוב המוחלט של המקרים הפקעות קרקע מתבצעות תוך כדי תשלום פיצויים לבעלים. גובה הפיצוי תלוי בפרמטרים רבים ובעיקר בשווי הנכס אותו מפקיעים.

ישנם לא מעט מצבים שבהם מתעוררת מחלוקת בין המדינה לבין בעלי הקרקע, וזאת בגין גובה הפיצוי או היבטים נוספים שנוגעים למועד הפינוי או סוגיות אחרות. במקרים כאלו ישנה מעורבות של בית המשפט לרוב, ותיקים בתחום יכולים להימשך שנים רבות.

מה לעשות לקראת הפקעת הקרקע?

אם אתם ניצבים במצב שבו הקרקע שלכם הולכת להיות מופקעת בקרוב, אך התנאים שהוכתבו לכם אינם מוצאים חן בעיניכם ואתם חושבים שמגיע לכם יותר, תוכלו לפנות אל עורך דין שיוכל לייצג את האינטרסים שלכם. כך תוכלו להבטיח שאתם מקבלים בדיוק את מה שמגיע לכם וממצים את הזכויות עד תום.

כדי להבטיח שאתם מתנהלים בצורה מושכלת, יהיה כדאי לכם לפעול בשיקול דעת מרבי ולעשות כל מה שאתם יכולים על מנת ללכת בדרך הבטוחה עם השיקולים שלכם ולעשות כל מה שאתם יכולים במישור הזה של בחירת עורך דין שידע לעזור לכם לאורך כל הדרך עם התהליך המדובר.

תבחנו היטב את הזכויות שלכם

במקרה שאתם לא בטוחים לגבי הזכויות שלכם וכל מה שמגיע לכם מהמדינה, יהיה כדאי לכם לפנות בהקדם אל עורך דין שיוכל להנחות אתכם בדבר הכלים שעומדים לרשותכם ולהסביר לכם בדיוק מה תוכלו לעשות בהתחשב במצב שלכם. כך תוכלו להתנהל בצורה אחראית ולהיות בטוחים שאתם עושים כל מה שאתם יכולים על מנת שבסופו של התהליך תוכלו לקבל פיצוי הולם.

> למידע מקצועי ופרטים נוספים בקרו באתר https://www.banai.co.il

Default Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה המחיר שתשלמו על ניקוי דירה?
בשנים עברו לא היה קיים המושג של שירותי פוליש וניקיון. אולי רק אצל אנשים אמידים מאוד או משפחות עשירות....
קרא עוד »
מאי 02, 2022
השכרת מכונת מטאטאים הרצפה – מה חשוב לדעת
השכרת מכונת מטאטא רצפה יכולה להיות פתרון פרקטי לניקוי יעיל של שטחי רצפה גדולים במסגרות שונות כגון...
קרא עוד »
ינו 15, 2024
יועץ אינסטלציה
יועץ אינסטלציה ותכנון סניטרי נחשב לאחד מבעלי המקצוע החשובים והחיוניים ביותר בכל פרויקט בנייה. מדובר...
קרא עוד »
ספט 23, 2020